Contacta’ns, resoldrem tots els teus dubtes

DILLUNS, DIMARTS I DIJOUS:

8:30 – 13:30 | 15:00 – 17:15

DIMECRES I DIVENDRES:

Atenció presencial només amb cita prèvia

Club Migdia

L’Escola ofereix a les famílies que ho necessitin el servei de Club de Migdia (inclou menjador escolar). Comptem amb cuina pròpia i tots els menús es preparen a diari per personal qualificat, atenent a les necessitats nutricionals dels nostres infants i joves.

Els menús presenten un acurat equilibri nutricional amb productes de temporada frescos i de proximitat i estan elaborats de forma casolana seguint estrictes protocols de qualitat en la seva manipulació i elaboració. Atenem les necessitats individuals d’intol·leràncies o d’al·lèrgies dels nostres infants adaptant els menús en cada cas. També oferim menú vegetarià a qui així ho sol·liciti.

Normes del servei

Aula d’acollida

L’Escola disposa del servei d’acollida matinal de 8h a 9h a tots els alumnes d’ensenyaments obligatoris tots els dies lectius del curs escolar. L’alumnat es queda a càrrec de personal del centre fins a l’inici de les classes pel matí o la seva recollida per la tarda.

Transport escolar

L’escola ofereix als nostres alumnes la possibilitat de fer ús del transport escolar. És un servei associat al Club de Migdia i només podran utilitzar-lo els alumnes ‘’fixes’’ d’aquest servei.  L’autocar farà la ruta d’anada a l’escola a les 9:00 hores i la ruta de tornada a casa a les 17:00h.

A l’autocar sempre hi ha personal que acompanya al conductor i té cura dels infants.

Uniforme escolar

L’utilització de la uniformitat de l’escola comprèn tot el curs escolar, des de la Llar d’Infants a  l’ESO.

L’empresa subministradora de tota la uniformitat i equipament esportiu és EANDB Uniformes.

Documentació

En aquesta secció trobareu tots els documents útils de l’Escola Túrbula