Reserva CFGM – conducció d´activitats físiques en el medi natural

80.00360.00

Aquests estudis capaciten per fer de guía per senders i zones de muntanya a peu, en bicicleta o a cavall, on no són necessàries tècniques d’escala ni d’alpisme.

Durada:  1 curs acadèmic

Horari: de dilluns a divendres de 8:00h a 14:30h.

SKU: N/A Categoria:

CFGM Conducció d´Activitats Físiques en el Medi Natural (R.D. 2049/1995, de 22/12)
Durada: 1 curs acadèmic

Horari classes: de dilluns a divendres de 8 h a 14:30 h

Crèdit Pràctiques:Es faran o bé a partir del mes de març en horari de tardes o bé als mesos de juny i juliol en jornada completa (en funció de la empresa on es realitzin i les preferències de l’alumne).

Pels apassionats de l’esport.
Fes del teu hobby la teva professió.
En col·laboració estreta amb l’empresa d’animació esportiva i turística GAP SERVEIS
Podràs vincular-te laboralment a l’àmbit esport natura i esport turisme, seràs guia de rutes de muntanya tant a peu, com en bici, com a cavall.
Metodologies actives: participaràs activament en el procés d’aprenentatge amb sessions amb un alt component tant de pràctica com de recerca.
Aprofita’t de gaudir de les empreses del sector directament a l’aula !
Continguts adaptats a les necessitats del sector real.
Ampli ventall de possibilitats per realitzar les pràctiques amb empreses punteres !
Tutoria tant a nivell grupal, com individual, i una intensa i constant relació amb les famílies

Informació addicional

Modalitat

Reserva CFGM CAFEMN (50%), reserva CFGM CAFEMN (100%), reserva CFGM CAFEMN exalumne/a (50%), reserva CFGM CAFEMN exalumne/a (100%)