Reserva CFGS protesis dentals presencial

175.00350.00

Un cop finalitzats els estudis de Pròtesis dentals, aquest professional exercirà l’activitat en el sector sanitari, en empreses privades o en institucions assistencials, com a fabricant de productes sanitaris dentals a mida en laboratoris de pròtesis dentals, com a treballador autònom o per compte d’altri, i en empreses de la indústria dental, com ara fàbriques proveïdores de materials i maquinària, o en dipòsits dentals, participant en les activitats de formació específiques de l’empresa. També pot desenvolupar la seva activitat en el camp de la recerca tecnològica dins d’empreses del sector.

Durada: 2 cursos acadèmics

Horari classes: de dilluns a divendres de 8:00h a 13:00h

SKU: N/A Categoria:

Un cop es finalitza la formació en pròtesis dentals a la nostra escola, l’alumne haurà realitzat un total de 2.000 hores de formació repartides en 1584 hores al centre i 416 hores de pràctiques en un laboratorio dental. La finalitat de les practiques al laboratorio dental és potenciar les habilitats adquirides per l’alumne durant el Cicle Formatiu.

La durada total del Cicle formatiu es reparteix en dos cursos acadèmics . Les hores impartides al centre són teorico-pràctiques, realitzades de forma diària en grups reduïts.

La formació pràctica s’imparteix des de la primera setmana del curs amb casos clínics reals.

La avaluació i seguiment de l’alumne és continuat. Tant a nivell teòric com pràctic, alumne tindrà un seguiment personalitzat durant tot el curs.

Els alumnes disfrutaran de xerrades de professionals del sector, per tal d’estar al dia de les últimes novetats, i tindran la possibilitat d’assitir a congressos i cursos tant del nostre país com d’ Europa* els alumnes podran participar en projectes de l’escola i del barri. (Les sortides no están incloses en el preu del cicle).

Informació addicional

Modalitat

Reserva CFGS protesis Dentals presencial (50%), reserva CFGS protesis Dentals presencial (100%)