Reserva CFGS higiene bucodental presencial

137.50275.00

Un cop superat el cicle formatiu de higiene bucodental es capacita a l’alumnat a realitzar exploracions, detectar i registrar la salut bucodental de les persones. Per altra banda, els alumnes podran prevenir les malalties bucodentals, mitjançant intervenció directa coneixement les normes de seguretat i qualitat establertes.

Durada: 2 cursos acadèmics

Horari classes: de dilluns a divendres de 8:00h a 13:00h

SKU: N/A Categoria:

Un cop es finalitza la formació en higiene bucodental a la nostra escola, l’alumne haurà realitzat un total de 2.000 hores de formació repartides en 1584 hores al centre i 416 hores de pràctiques en una clínica dental. La finalitat de les practiques a la clínica dental és potenciar les habilitats adquirides per l’alumne durant el Cicle Formatiu.

La durada total del Cicle formatiu es reparteix en dos cursos acadèmics. Les hores impartides al centre són teorico-pràctiques, realitzades de forma diària en grups reduïts.

La formació pràctica s’imparteix des de la primera setmana del curs amb pacients reals.

La avaluació i seguiment de l’alumne és continuat. Tant a nivell teòric com pràctic, alumne tindrà un seguiment personalitzat durant tot el curs.

Els alumnes disfrutaran de xerrades de professionals del sector, per tal d’estar al dia de les últimes novetats, i tindran la possibilitat d’assitir a congressos i cursos tant del nostre país com d’ Europa* els alumnes podran participar en projectes de l’escola i del barri. (Les sortides no están incloses en el preu del cicle).

Informació addicional

Modalitat

Reserva CFGS higiene bucodental presencial (50%), Reserva CFGS higiene bucodental presencial (100%)