MÉS DE 60 ANYS ACOMPANYANT ELS NOSTRES ESTUDIANTS

La nostra raó de ser

El Centre Educatiu Túrbula som una escola fundada l’any 1960 pel senyor Rafael Garcia Villanueva en uns petits locals de la Gran Via de les Corts Catalanes de Sant Adrià de Besòs. Apassionats de l’educació i il·lusionats per col·laborar activament en la formació dels futurs ciutadans.

Durant tots aquests anys han passat per les nostres aules molts alumnes que avui dia desenvolupen tota mena de tasques dins la nostra societat. Molts dels nostres alumnes són fills d’antics alumnes del centre i part del personal del centre és també ex alumne.

El curs 1999/2000 vam inaugurar el nou edifici a la Ctra. de Mataró. Dotat amb modernes instal·lacions i equipaments que es renoven constantment, ens permet donar una nova dimensió a l’Escola que ens fa mantenir la posició de lideratge a Sant Adrià de Besòs.

Seixanta anys després seguim treballant amb la mateixa vocació i il·lusió, conscients del present i mirant al futur. Convençuts de que cada infants és un ésser únic i irrepetible que hem de cuidar i acompanyar.

Som una escola fundada l’any 1960, apassionats de l’educació i il·lusionats per col·laborar activament en la formació dels futurs ciutadans… Avui seguim treballant amb la mateixa vocació i il·lusió, conscients del present i mirant al futur. Convençuts de que cada infant és un ésser únic i irrepetible que hem de cuidar i acompanyar.

CONTACTE

Vols contactar amb nosaltres?