Reserva cfgs higiene bucodental online

137.50275.00

Un cop superat el cicle formatiu de higiene bucodental es capacita a l’alumnat a realitzar exploracions, detectar i registrar la salut bucodental de les persones. Per altra banda, els alumnes podran prevenir les malalties bucodentals, mitjançant intervenció directa coneixement les normes de seguretat i qualitat establertes.

Durada: 2 cursos acadèmics

Horari classes: dilluns de 8:00h a 13:00h o divendres de 15:00h a 20:00h

SKU: N/A Categories: ,

Per nosaltres és fonamental garantir que l’alumne asoleix els coneixements i les competènciesnecessaries per accedir al mercat laboral amb el màxim de garanties d’éxit sigui quina sigui la modalitat d’estudi que hagi escollit.
Es per això que els nostres cursos on line permeten conciliar la vida laboral i personal amb la formació però tenen un contingut presencial constant durant tot el curs.
Així mateix, una altra avantatge és que l’alumne, al asistir a clase amb regularitat setmanal, te la tranquilitat de tenir contacte directe tant amb els seus companys com amb el seu tutor (odontòleg i protésic dental).

Els dies de clase serveixen per:

• Fer practiques al centre de manera continuada: No es pot aprendre de veritat si no s’apren fent tu mateix el que t’han ensenyat.
  • Rebre ajuda del teu tutor per preparar els exàmens teòrics.
  • Realitzar els exàmens teòrics de manera seqüencial.

· CFGS d’Higiene bucodental: pots escollir entre:

• Grup matins: dilluns de 8 a 13h durant 2 cursos académics.
  • Grup tardes: divendres de 15 a 20h durant dos cursos académics.

Informació addicional

Modalitat

Reserva cfgs higiene bucodental online (50%), Reserva cfgs higiene bucodental online (100%)